Saturday, October 2, 2010

Kehidupan


seharian ku bernafas,  aku sentiasa berlari dari sesuatu.. tp kenapa perlu aku lari dari sesuatu yang tidak mengejar kuh?. aku sendiri xfaham apa yang aku sedang selesai kan... dimanakah masalah itu? daripada siapa patut aku rujuk? oh TUHAN ku pahon pada mu.. agar  diri ini tidak lagi berlari dari sesuatu.. tp mengejar sesuatu yang di ingini..



setiap manusia mahukan kesempurnaan dalam kehidupan.. tp bagaimana untuk mencari kesempurnaan itu.. (HATI) adakah hati yang ikhlas dalam kehidupan itu membuat kan kesempuraan dalam hidup?  jika benar kata itu.. ikhlaskan  hati ku dalam kehidupan ini...  kehidupan yang bahagia membuat kan aku gembira? tapi apakah kebahagiaan itu? masih terkapai-kapai aku mencari. agar suatu hari nnt 
aku temui apa yang ku cari selama ini..

teman.... luahan hati ini hanya untuk sementara..  moga kita temui erti kehidupan yang bermakna dalam diri ini.. INSYAALLAH...


~LEKIRA TORE~ 
 DIKALA SUNYI SENDIRIAN

No comments:

Post a Comment